City Break la Mall

Corporatiștii nu mai sunt de mult un simbol bucureștean. Îi întâlnim acum peste tot, de-a lungul și de-a latul Patriei. Capitala, pe lângă Metrou, Centrul Vechi, Casa Poporului și Catedrala Neamului, mai are totuși câțiva ași în mânecă – Mall-uri cum n-a văzut provincia. În aceste condiții este de bon ton un city break pe malul Dâmboviței, printre mitici.

Este fascinant în aceste sens apetitul brașovenilor, pardon, al locuitorilor din Kronstadt, pentru Mall Băneasa.

În timp ce burii se înghesuie ca niște țărani pe Valea Prahovei sau își fac selfie-uri în Piața Sfatului, germanofilii altoiți cu sânge de sași și cavaleri teutoni, dar și cu sânge de moldovean venit în perioada industrializării excesive a urbei de la poalele Tâmpei, recidivează periodic în city break-uri dâmbovițene, în care obiectivul principal este window shopping-ul în nordul Capitalei.

Aceste realități consumeriste pot fi transformate ușor în soluții ieftine și eficiente de retenție a talentelor. Ce Corporatist brașovean nu ar mai rămâne încă 6 luni în Corporație, așteptând cu nerăbdare o sâmbătă de window shopping gratuit la Mall Băneasa, pardon, un city break cu o componentă solidă de team buiding? Atenție! Cafeaua gratuită la Starbucks trebuie oferită cu mult discernământ deoarece poate crea dependență! Suplimentar, pentru middle și top management este recomandat (și) un voucher de 50 lei la Zara.

Pentru ateliere de sudarea echipei mai complexe, în care debriefing-ul insistă pe comunicare și coordonare sub presiunea timpului, recomand tresure hunt, pardon, găsirea celor mai mari reduceri din Mall.

Pentru echipele de vânzări, activitățile de team building vor putea fi augmentate cu exersarea tehnicilor de negociere. De exemplu, echipa care reușește obținerea unui macaron gratuit la achiziția a 10 bucăți primește gratuit din partea Corporației o pizza margherita de 3 persoane.

Același atelier descris mai sus pot deveni simultan o oportunitate creșterea încrederii în propriile forțe în departamentele unde moralul trebuie îmbunătățit. Reducerile obținute de middle și top management vor oferi celor care nu știu să se vândă la fel de bine șansa de a-și permite o shaorma cu de toate.

Conceptul de City Break / Team Buiding la Mall este aici! Este timpul ca Corporațiile să profite de el și să își fidelizeze talentele, chiar și cu bugete timide de C&B (compensații și beneficii).

Corporatiștii devin actorii propriei formări, contribuind din salariu la implementarea cu succes a sudării echipei. Mai mult, prin selfie-urile care prezintă tineri fericiți în fața unui mic sau al unei shaorme, publicate ostentativ pe rețelele sociale, Corporația va primi (și) mai multe CV-uri pentru angajare.

Team Building la Mall Băneasa este soluția ta de personal!

Fotografia care ilustrează acest material este una iconică și se numește „Lunch atop a Skyscraper” și a fost realizată pe 20 septembrie 1932 la etajul 69 al 30 Rockefeller Plaza. Fotografia a fost publicată pentru prima oară în suplimentul de duminică al New York Herald Tribune pe 2 octombrie 1932.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.