Parteneriat improbabil cu NoGravity

Este greu de digerat faptul că deși deții un abonament 7Card, nu reușești să slăbești sub 120 kg. Bonus, că am alergat o dată în parc, scoși cu forța de băieții de la CSR.

Aceste provocări psihologice și fizice ne-au determinat să abordăm un marketing mai ambițios, în care să implicăm comunitatea oamenilor muncii din clădirile de sticlă, dar și din apartamentele de la periferii, acolo unde multitasking-ul capătă valențe (gospodină, mamă, consultant de carieră pentru toți pensionarii din bloc și director de HR) în proiectul nostru.

Lucrurile au început timid. De câteva ori am întrebat gazelele de la NoGravity Club dacă putem merge și noi în cutare sau cutare ieșire. Am fost informați diplomat că nu există în portofoliu multe ieșiri ce se potrivesc formelor noastre rubensiene. Însă am fost mereu încurajați să nu abandonăm, căci sigur vor apare alte proiecte ușoare, la care am putea participa și noi!

Primul șoc cultural a fost generat de primul meeting. Echipa NoGravity ne aștepta pe o bancă în Herăstrău, la intrarea dinspre Charles de Gaulle, iar noi pe Zoom, cu căștile în urechi.

Evident, întâlnirea a fost reprogramată și precedată de un training despre utilizarea softului de video-conferință. În cadrul acesteia, le-am explicat ideea campaniei și oportunitățile de promovare generate de acest parteneriat.

Băieții, cu o viziune mai modestă asupra promovării, ne-au explicat costurile fixe ale fiecărui proiect și ne-au încurajat că pe lângă oportunități de promovare, să contribuim și noi cu ceva cașcaval.

După o analiză financiară detaliată a resurselor redacției Corporatistul care a durat 2 minute, ne-am oferit că la începutul fiecărei luni să participăm cu bonuri de masă.

Partenerii noștri ne-au asigurat că au acces la sandwich-uri cu parizer și salam Victoria frecvent. Probabil că numai perspectiva accesului la un grup țintă de clienți cu venit oneros, care își permit să plătească o excursie la munte cu bonuri de masă, i-a convins să încerce această aventură.

Acum împreună, suntem curioși de cum va decurge campania „Corporația în imagini“. Menționăm că redacția Corporatisul.ro a făcut sacrificii grele, renunțând la bonurile de masă folosite la achiziția de alcool și tutun pentru implementarea acestui proiect! Nu în ultimul rând, NoGravity Club a acceptat să fie recompensat exclusiv cu interacțiuni cu corporatiști afectați fizic și psihic de pandemie și care vor descoperi Decathlon cu o zi înaintea plecării! Un troc corporatist perfect, cu miros de Dâmbovița! Viva la revolution!

Fotografia care ilustrează acest material aparține lui Sebastian Pena Lambarri și a fost preluată de pe Unsplash.

- Comentezi?

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.